Hitra-Frøya
Advertising
Norway
A part of
Polaris Media Midt-Norge
Hitra-Frøya har lesere i alle aldersgrupper og gjenomsnittsalderen er rundt 50 år. Lokalavisa har omtrent like mange mannlige som kvinnelige lesere. Norfakta undersøkelser viser at øyværingene gjerne vil ha kjøpsinformasjon via lokalavisa. Annonser som står sammen med redaksjonelt innhold har høy troverdighet. Papiravisa flytter varer for annonsekundene. Hovedmålgruppen er 50 år og eldre, de står for 75% av formuene i Norge. Lokalavisa Hitra-Frøya har en knallsterk posisjon i lokalsamfunnet og Norfakta undersøkelser viser at i løpet av en uke bruker 98% av øyværingene over 18 år en eller flere av våre kanaler.Read more
Products
View all productsTeam
View allHasse Lossius
Designer/markedsmedarbeider
RB
Ragnhild Vollan Burø
Markedsrådgiver